Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно Закону « Про захист прав споживачів».

ТЕРМІНИ ПОВЕРНЕННЯ ТА ОБМІНУ

Повернення та обмін товарів можливе протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ДЛЯ ТОВАРІВ НАлежНОЇ ЯКОСТІ

Умови обміну/повернення товару належної якості Стаття 9. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів»: Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Споживач має право обміну товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, крім дня купівлі. Обмін товару належної якості проводиться: якщо він не використовувався; -якщо збережено його товарний вид; -Споживчі властивості, пломби, ярлики; -розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному. D0%BF” target=”_blank” rel=”nofollow noopener noreferrer”>Перелік непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.